Wednesday 1 August 2012

say hello & gudbye~

rePost..sebab malam tadi tengah mood Jiwang..tulis Entry guna handphone tapi x boleh nak publish...bila baca balik memang ada Tokoh Sasterawati jugak la ayat-ayat masa Jiwa Kacau aku ni..hahaha..
apepon,,layan je la...
aku create blog baru ni..sebab bosan dengan blog lama..blog ni adalah siapa aku sebenar...segala yang terpendam maka di sini la akan d luahkan...

layan repost ini dulu..

"menuliS pada jam 1204am..1 ogos 2012..hello OGOS~GUDBYE JULAI..

hidup rasa kucar kacir seketika..seperti ada sesuatu yang boleh memberi impak dalam hidup akan berlaku..TAPI,,,tak tahu apakah perkara itu..MISTERI hidup...Allah saja yang tahu apa yang akan berlaku esok,,lusa & seterusnya...
PERSOALANNYA...masihkah ada esok??
blog baru di wujudkan..ingin mencuba meluah rasa dengan cara berbeza...mungkin ini adalah sebenarnya warna diri aku..siapa tahu..
blog lama akan dinyahkan...semuanya seperti pura-pura...sangat bukan diriku..fokuskan tujuan..luahan hati..
tak faham??belajar la faham...jika putus asa cuba memahami..ucap GUDBYE..tinggalkan blog ini...aku adalah aku..
kadangkala sang hati berkata benar..ada kala sang minda lebih geliga..nak dengar kat siapa??
akan adakah pembaca luahan ini?akan adakah yang sanggup buang masa memikirkan ayat songsang caca marba...biarlah...tidak menjadi masalah untukku..asalkan terluah tidak termampat dalam sang hati..
hidup bagaikan tidak adil bagiku..kekurangan sebesar Gajah..kelebihan sebesar Kuman...adakah aku tidak bersyukur???cemburu menguasai apabila memandang sekeliling....kenapa takdirku begini?apa dosa aku?
tapi,,jauh di sudut hati aku percaya...akan ada sinar..selagi aku yakin padaNya.."

No comments: